WARSZAWA, Polska – Kargil powiedział, że planuje wejść do swojego zakładu Rockla w Polsce z inwestycją 45 milionów dolarów na europejskim rynku włókien rozpuszczalnych. Budowa nowego oddziału produkcyjnego już się rozpoczęła, a firma spodziewa się pełnej komercjalizacji swoich początkowych ofert w drugiej połowie 2022 roku.
Kargil powiedział, że linia świeżych rozpuszczalnych włókien będzie otaczać portfolio produktów obniżających poziom cukru, w tym całe desery.
„W przeciwieństwie do większości dostępnych obecnie błonników rozpuszczalnych, nasza nowa oferta jest specjalnie zaprojektowana, aby sprostać wyjątkowym wyzwaniom, przed jakimi stają producenci żywności, ponieważ mają na celu poprawę profilu odżywczego swoich produktów o mniejszej ilości kalorii i niższej zawartości cukrów” – powiedział Manoj Kanna. Kierownik ds. Włókien. „Nasze rozpuszczalne włókna błyszczą w tych złożonych zastosowaniach, zapewniając doskonałą wydajność pod względem smaku, wyglądu, tolerancji trawiennej i doustnej – wszystko to jest ważne dla zadowolenia konsumentów”.
Cargill chce wykorzystać technologię mikroreaktora opracowaną we współpracy z Karlsruhe Institute of Technology w Niemczech, aby wdrożyć redukcję cukru do 30% oraz wspierać redukcję kalorii i kalorii oraz wzbogacanie błonnika w słodyczach, piekarniach deserowych, nadzieniach, płatkach zbożowych, lodach i mleko.
Firma poinformowała, że testy klientów z nowymi rozpuszczalnymi włóknami firmy Cargill są już w toku.
Oczekuje się, że opatentowana technologia pomoże firmie Kargil w produkcji włókien nowej generacji. Podobnie jak początkowa oferta, błonnik rozpuszczalny w przyszłości zaspokoi kluczowe potrzeby rynku związane z redukcją cukru i tłuszczu, powiedział Kargil.
„Popyt na produkty o zaawansowanych profilach odżywczych nie wykazuje oznak spadku” — powiedział Willian Oliveira, dyrektor europejskiego oddziału firmy Cargill zajmującego się skrobią, słodyczami i tekstyliami. „Ta ważna inwestycja, w połączeniu z naszymi istniejącymi słodkimi rozwiązaniami oraz dogłębną wiedzą na temat rozwoju i zastosowań, zapewnia, że mamy wszystkie narzędzia, których potrzebujemy do wspierania podróży naszych klientów w zakresie rozwoju produktów”.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu