Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

2021 Mercedes-Maybach Klasa S S680 Recenzja

2021 Mercedes-Maybach Klasa S S680 Recenzja

Naturalne środowisko S680 nadaje spokojne tempo na ulicach miasta, z wyrafinowanym wirującym dolnym przodem. Ale robi też bardzo przyzwoite postępy na otwartej drodze, gdzie zaawansowany układ kierowniczy i system 4Matic (który wysyła 31% napędu na przód i 69% na tył) sprawiają, że jest znacznie bardziej zwrotny niż którykolwiek z samochodów 5469 mm, 1921 mm na całym świecie tak naprawdę ma. Nie ma do tego prawa.

Podobnie jak Benz S580, również wykorzystuje najnowsze wcielenie zawieszenia pneumatycznego Mercedesa Airmatic, czego wynikiem jest niezwykła kontrola nad ciałem i wyjątkowa jakość jazdy. Poziom komfortu jest wyraźnie wyższy niż w już wyróżniającej się klasie Benz S; Czasami czujesz lekkie migotanie na wysokich częstotliwościach, ale pomimo podstawowej gładkości, istnieje doskonała kontrola w pionie.

Jest cudownie powściągliwy i niezwykle dobrze skomponowany. Wciąż za mało? Jeśli nie, możesz również wybrać szereg zaawansowanych funkcji podwozia, w tym E-Active Body Control, który stale dostosowuje poziom pojazdu, elektronicznie kontrolując siłę sprężyn i amortyzatorów indywidualnie na każdym kole; badanie nawierzchni drogi, które wykorzystuje kamery do oceny drogi przed nami, a następnie ustawia sprężyny i amortyzatory; I krzywiznę, która sprawia, że ​​nadwozie staje się kołysane, jednocześnie zmniejszając nieco wysokość wewnętrznych kół, aby przewidzieć jakiekolwiek kołysanie nadwozia. S680 jest dobrze skonfigurowany, ślizga się od rogu do rogu, zapewniając inne właściwości jezdne, które można znaleźć w bardziej konkretnych egzemplarzach Klasy S Benz.

Tłoki wewnątrz resorów pneumatycznych automatycznie podnoszą jedną stronę pojazdu i obniżają drugą, zmniejszając w ten sposób siły boczne oddziałujące na pasażerów, poprawiając samopoczucie. Mimo całej swojej niewątpliwej atrakcyjności, S680 nie jest w stanie odtworzyć wyjątkowości Ghosta lub Bentley Latająca Ostroga. Oczywiście, zespół projektantów ze Stuttgartu zrobił tym razem więcej, aby odróżnić modele Maybacha, ale wciąż są tacy, którzy zaprzeczają, że dzielą dużą część wyglądu zewnętrznego z Benzem.

Oprócz opcjonalnego dwukolorowego lakieru, wewnątrz wyjątkowo zaprojektowanego przedniego zderzaka znajduje się wyrazista, nowa osłona chłodnicy, ulepszona maska ​​silnika z chromowanym żebrem środkowym, znaczki Maybacha na słupkach C i przeprojektowany tylny zderzak z inaczej ukształtowanymi rurami wydechowymi.

Podobna historia jest w kabinie. Jest luksusowy, przestronny i bardzo wysokiej jakości, ale znowu bardzo zależy od jakości Benza. Nowy panel instrumentów z prostokątnymi otworami wentylacyjnymi u góry, wielofunkcyjna kierownica z dotykowymi „przyciskami”, 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowy z grafiką inspirowaną Maybachem oraz 11,9-calowy pionowy ekran dotykowy, który dominuje w konsoli środkowej. .